Beantwoord

Windtegoed niet zichtbaar in verbruiksgrafiek in de app?

• 9 februari 2017
  • 4 reacties
  • 418 keer bekeken

Badge +1
ik heb in mei 2015 4x windtegoed gekocht.

waarom is de opbrengst hiervan niet zichtbaar gemaakt in de week, maand en jaargrafieken van bovengenoemde apps?

tevens valt mij op, dat de historie van verbruikgegevens 2015 en 2016 niet meer zichtbaar zijn.

2013 en 2014 weer wel

hoor graag
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 13 februari 2017, 16:09

Hoi Adri,

Het klopt dat je opbrengst van je windtegoed in de app niet tussen je elektraverbruik staat. Hier is in de app een aparte pagina voor. Als je de app opent kan je ook drukken op 'windmolen'.

In Mijn Energie staat het wel tussen je verbruik. We zijn overigens een mooiere en beter app momenteel aan het bouwen.

Ik zie dat er door een collega als is doorgegeven aan de technische dienst dat de verbruikgegevens 2015 en 2016 niet meer zichtbaar zijn. De technische dienst is bezig om dit terug te zetten.

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Adri,

Het klopt dat je opbrengst van je windtegoed in de app niet tussen je elektraverbruik staat. Hier is in de app een aparte pagina voor. Als je de app opent kan je ook drukken op 'windmolen'.

In Mijn Energie staat het wel tussen je verbruik. We zijn overigens een mooiere en beter app momenteel aan het bouwen.

Ik zie dat er door een collega als is doorgegeven aan de technische dienst dat de verbruikgegevens 2015 en 2016 niet meer zichtbaar zijn. De technische dienst is bezig om dit terug te zetten.

Groetjes, Tanja
Badge +1
Ik weet niet of men ook naar het volgende kan kijken.

Ik kan wel inloggen in Mijn Energie maar de details van mijn verbruiksgegevens kan ik daarna niet zien. Blijft oneindig laden m.a.w. de grafieken worden niet zichtbaar.

hoor graag
Badge +1
Hoi Adri,

Groetjes, Tanja

Beste Tanja,

Wij zijn nu bijna 3 maanden verder en ik moet je helaas meedelen dat ik nog steeds de verbruiksgegevens op jaarbasis van 2015 en 2016 in mijn app's niet kan inzien.
Als ik maandniveau kijk zijn de gegevens van deze 2 jaargangen wel te zien.

Jullie technische dienst doet er wel heel lang over om dit probleem op te lossen.

hoor graag

mvg

Adri
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Adrie, ik heb het lange wachten op onze technische dienst zojuist ook aangekaart bij mij leidinggevende. Dat is zeker niet onze bedoeling!

Kan je mij een printscreen sturen van je windtegoed opbrengst over de periode 18 januari 2016 t/m 9 januari 2017 van Mijn Energie. Dan kan ik een correctie indienen voor je jaarnota.

Groetjes, Tanja

Reageer