Beantwoord

Windtegoed - onduidelijk geheel tussen werkelijkheid, APP en Mijn Energie

• 23 juni 2017
  • 2 reacties
  • 355 keer bekeken

Vanaf 22 juni 2016 heb ik 2 windtegoeden bij mijn meerjarencontract gekregen. In januari 2017 heb ik 5 windtegoeden bijgekocht. De volgende vreemde zaken volgen elkaar op of zijn te constateren:
- volgens mij is de telling in januari 2017 bij de aanschaf van 5 extra windtegoeden op 0 gesprongen -> zowel op de APP als op Mijn Qurrent;
- vervolgens is de telling weer gestart!;
- het aantal windtegoeden in de APP is 7 en op mijn Qurrent bedraagt 5;

Ik ben benieuwd of dit in de jaarafrekening nu allemaal goed gaat.

M.vr.gr.
Jack Verbeek
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 27 juni 2017, 09:43

Hallo Jack,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!

De opwek werd per kalenderjaar weergegeven in de app en dit kan dus afwijken van Mijn Energie.
Het lijkt er op dat de 2 gratis Windtegoeden niet zichtbaar zijn in Mijn Energie, dus dit heb ik aangekaart bij de technische ondersteuning.

In onze administratie is bekend dat je in totaal 7 Windtegoeden hebt, en deze 7 WIndtegoeden zullen worden verwerkt op de volgende jaarnota.
Per leveringsjaar ontvang je gegarandeerd 250 kWh per Windtegoed. Omdat de gekochte Windtegoeden nog geen volledig jaar hebben afgemaakt, zal de opbrengst hiervan dus nu nog wat lager liggen.

Graag wil ik aangeven dat we druk bezig zijn met de ontwikkeling van een vernieuwde Mijn Energie en App. Naar verwachting gaat dit in oktober online.

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd.

Groeten van Nina
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Jack,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!

De opwek werd per kalenderjaar weergegeven in de app en dit kan dus afwijken van Mijn Energie.
Het lijkt er op dat de 2 gratis Windtegoeden niet zichtbaar zijn in Mijn Energie, dus dit heb ik aangekaart bij de technische ondersteuning.

In onze administratie is bekend dat je in totaal 7 Windtegoeden hebt, en deze 7 WIndtegoeden zullen worden verwerkt op de volgende jaarnota.
Per leveringsjaar ontvang je gegarandeerd 250 kWh per Windtegoed. Omdat de gekochte Windtegoeden nog geen volledig jaar hebben afgemaakt, zal de opbrengst hiervan dus nu nog wat lager liggen.

Graag wil ik aangeven dat we druk bezig zijn met de ontwikkeling van een vernieuwde Mijn Energie en App. Naar verwachting gaat dit in oktober online.

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd.

Groeten van Nina
Hoi Jack,

De technische afdeling is nog bezig om de windtegoeden inzichtbaar te maken op Mijn Energie.
We houden je op de hoogte!

Groetjes, Vita

Reageer