Beantwoord

Windtegoed op Mijn Energie niet zichtbaar

  • 19 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 172 keer bekeken

Sinds een paar dagen werkt mijn windtegoed op Mijn Energie niet meer. Kunt u daar wat aan doen?

Met vriendelijke groeten,
Louis van Riel, klantnummer 53211
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 29 oktober 2018, 14:21

Inmiddels is dit probleem opgelost en zijn alle data van de Windtegoeden ingeladen in Mijn Energie!

Groet, Joost
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi @LouisvanRiel,

Het probleem is bij ons bekend. Het blijkt dat de oorzaak hiervan bij Outsmart zit, de partij die de opwek van de windmolens monitort en aan ons doorgeeft. Zij ondervinden momenteel problemen waardoor de opwek niet inzichtelijk is en het daardoor niet aan ons kunnen doorgeven. Er wordt bij hun aangewerkt en zodra het is opgelost koppelen zij dat aan ons terug.

Groetjes,

Fokke
Reputatie 2
Badge +9
Inmiddels is dit probleem opgelost en zijn alle data van de Windtegoeden ingeladen in Mijn Energie!

Groet, Joost

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen