Beantwoord

Windtegoed opbrengst op 0

• 22 juni 2019
  • 8 reacties
  • 568 keer bekeken

Badge
Beste qurrent,

Ik heb 2 tal vragen:

1: Sinds aantal dagen is windtegoed opbrengst gereduceerd tot precies 0 Khw. Ook op het portaal staat nergens meer aangegeven.
Heb 5 jarig contract per 1okt 2017.

2: Daarnaast is enig tijd geleden een mail geweest dat de opbrengst verrekend zou worden. Tot op heden van vandaag heb ik daar verder geen bericht of een bedrag op m'n rekening gestort zien worden.
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 28 juni 2019, 15:51

Hoi @MauriceterHorst,

De opwek van het Windtegoed zou inmiddels weer zichtbaar moeten zijn in de Mijn Energie omgeving. Is dit bij jou ook het geval?

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

8 reacties

Badge
Dit is screenshot

van 21 juni 2019
Badge
Dit is een screenshot van 17 juni 2019.

Badge
Hoi @MauriceterHorst

Bedankt voor je bericht!

In dit overzicht hebben we inderdaad wat problemen op dit moment, we zijn nog aan het zoeken naar een oplossing. Echter, in de energiegrafieken kan je wel de opwek over de afgelopen periode, ook kan je daar zelf kiezen over welke periode je het wil bekijken. Het huisje geeft het percentage van het jaarverbruik aan. Wanneer er geen energie meer vanuit ons wordt geleverd heb je bij ons geen geschat jaarverbruik meer, daarom kunnen de gegevens van de opwek niet gekoppeld worden aan het verwachte jaarverbruik en zal dat percentage op 0 blijven staan.

Wat betreft de mail van de uitbetaling heb je een mail ontvangen die niet voor jou bedoelt was. De opwek is verrekend op je eindnota. Waarschijnlijk is de opwek van de overige periode van 2018 lager dan de administratie kosten die er voor in rekening worden gebracht en hebben wij jou daarom onterecht een mail gestuurd over de uitbetaling. Onze excuses.

Ik hoop dat dit je vragen beantwoord.

Groeten,

Gianluca
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @MauriceterHorst,

De opwek van het Windtegoed zou inmiddels weer zichtbaar moeten zijn in de Mijn Energie omgeving. Is dit bij jou ook het geval?

Groeten,
Julian
Badge
Hoi hoi Julian, Dat is inderdaad helemaal correct. De weergave en alle andere informatie zijn weer terug te zien. Dank jullie wel 👍
Badge
Dus deze kan gesloten worden. hahaha
hallo,
bij mij staat het windtegoed absoluut nog niet goed, veel te laag nml
hoop dat dit wordt bijgewerkt.
vriendelijke groet
ilja boelsma
Badge
Hi @ilja ,

Bedankt voor je bericht!

Ik heb jouw gegevens voor de zekerheid doorgenomen en zie niets opmerkelijks staan. Ik vermoed dat het te maken heeft met het jaarlijkse afrekenmoment wat enkele maanden geleden is geweest. Op dat moment wordt de opwek van het Windtegoed verrekend op de jaarnota en start de teller weer op 0. De opwek van het Windtegoed is in jouw geval beperkt doordat je er slechts 1 hebt en in vergelijking met jouw jaarlijkse elektraverbruik lijkt dit wellicht laag. Gedurende het jaar zal de opwek weer stijgen uiteraard en wordt dit bijgewerkt in de online omgeving.

Ik hoop hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens je nog een hele fijne dag toe!

Kelly.

Reageer