Beantwoord

Windtegoed uitbetaling

• 11 december 2018
  • 1 reactie
  • 237 keer bekeken

11 windtegoeden aangeschaft in begin 2016. Aan het einde van het contract uitbetaald gekregen. Overgestapt naar energie direct voor de levering van electriciteit en gas. Zoals afgesproken zou een verminderde prijs worden betaald voor de opgewekte energie via de windtegoeden. Na het jaar weer terug bij Qurrent. Nu drie maanden terug bij qurrent nog steeds geen uitbetaling ontvangen van de windtegoeden, terwijl inmiddels 8 keer te hebben gebeld. Windtegoeden zijn financieel niet aantrekkelijk en uitbetaling niet betrouwbaar. Laat je niet verleiden. Het levert alleen maar irritatie op.
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 13 december 2018, 13:27

Hoi @J.C.Coppens,

Dankjewel voor je bericht. Ik begrijp goed je frustratie. Onze excuses dat het zo lang heeft geduurd!
Ik zie dat er inmiddels telefonisch contact is geweest met een collega van mij.

De afdeling die dit afhandelt heeft inmiddels de uitbetaling berekend. De financiële afdeling zal deze klaarzetten. Zodra dit is gedaan krijg je een bevestiging van ons zodat je weet dat de uitbetaling eraan komt.

Groet, Joost
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +9
Hoi @J.C.Coppens,

Dankjewel voor je bericht. Ik begrijp goed je frustratie. Onze excuses dat het zo lang heeft geduurd!
Ik zie dat er inmiddels telefonisch contact is geweest met een collega van mij.

De afdeling die dit afhandelt heeft inmiddels de uitbetaling berekend. De financiële afdeling zal deze klaarzetten. Zodra dit is gedaan krijg je een bevestiging van ons zodat je weet dat de uitbetaling eraan komt.

Groet, Joost

Reageer