Beantwoord

Windtegoed "wegens succes uitverkocht"?

• 19 december 2018
  • 3 reacties
  • 337 keer bekeken

Badge
Het bestellen van windtegoed is niet meer mogelijk. De website heeft aan dat deze "WEGENS SUCCES UITVERKOCHT" is.

Het informatiefilmpje meld (op 1:13) "zijn alle stukjes windmolen verkocht, dan bouwen we gewoon weer de volgende".

Rest mij toch de vraag hoe windtegoed "uitverkocht" kan zijn?
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 20 december 2018, 10:28

Hoi Rick,

Dankjewel voor je bericht! De Windtegoeden zijn inderdaad uitverkocht.
Dat betekent dat de volledige capaciteit van de windmolens wordt gebruikt.

Op dit moment hebben we nog niet een alternatief of extra molen, dus kunnen er nu geen nieuwe Windtegoeden worden aangeschaft!

Groet, Joost
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi Rick,

Dankjewel voor je bericht! De Windtegoeden zijn inderdaad uitverkocht.
Dat betekent dat de volledige capaciteit van de windmolens wordt gebruikt.

Op dit moment hebben we nog niet een alternatief of extra molen, dus kunnen er nu geen nieuwe Windtegoeden worden aangeschaft!

Groet, Joost
Reputatie 1
Badge +4
Dus, "dan bouwen we gewoon een nieuwe" mogen we dus met een korreltje zout nemen. Windtegoeden waren juist bedoeld om het bouwen van molens te stimuleren, niet om bestaande molens te "belasten". Ik voel me toch een beetje genept.
Daarnaast valt het op dat broertje Greenchoice zijn rekenwerk beter gedaan heeft en windvangers aanbiedt voor dezelfde prijs maar met de helft van de opbrengst (namelijk 128 KWh per jaar).
Ik vermoed dat er geen molens meer bijkomen onder deze condities.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @MennoEck.

Bedankt voor je bericht.

Momenteel weet ik helaas niets meer dan dat er op dit moment geen nieuwe windmolens bijgebouwd zullen worden. Als hier verandering in komt of als er ander nieuws is over de Windtegoeden dan breng ik je hiervan op de hoogte in deze topic.

Groeten,
Julian

Reageer