Beantwoord

Wordt er windtegoed bijgeschreven over de afgelopen dagen?


Reputatie 5
Badge +14
Wordt er nog windtegoed bijgeschreven over de afgelopen dagen.
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 22 oktober 2018, 16:02

Hoi allemaal,

Sinds 16 oktober 2018 wordt het Windtegoed niet automatisch bijgeschreven in de app en Mijn Energie.

Het blijkt dat de oorzaak hiervan bij Outsmart zit, de partij die de opwek van de windmolens monitort en aan ons doorgeeft. Zij ondervinden momenteel problemen waardoor de opwek niet inzichtelijk is en het daardoor niet aan ons kunnen doorgeven. Ze houden ons op de hoogte en ik hoop dat het snel weer is verholpen!

Ik zie in dit topic updates blijven geven zodat het overzichtelijk is: https://community.qurrent.nl/windenergie-en-windtegoed-33/storing-windtegoed-niet-inzichtelijk-sinds-16-10-4173

Update van moderator Joost
Inmiddels is het probleem opgelost en zijn alle data weer ingeladen!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi John,

Ik zie inderdaad dat er over de afgelopen dagen geen opwek van Windtegoed te zien is. Dank voor het doorgeven!

Ik heb onze IT-afdeling hierop geattendeerd. Zodra dit is opgelost, zullen wij je hierover informeren.

Groet,
Tomer
Ik zou toch eens gaan praten met jullie kwaliteits afdeling. Ik vindt het vreemd dat jullie door een klant op dit soort zaken gewezen moeten worden.
Reputatie 5
Badge +14
Inmiddels al weer 5 dagen, vandaag niet meegerekend, niets bijgeschreven aan windtegoed. Is de beste persoon soms al vertrokken voor de donkere wolken verschijnen.
Bij mij is de afgelopen week ook geen windtegoed bijgeschreven! Is dit een algemeen probleem of beperkt het zich tot een aantal klanten?
Reputatie 3
Badge +7
Bij mij is er ook sinds 16 oktober jl. geen opgewekte windtegoed meer bijgeschreven.
Waarom krijgen we hiervan geen actueler status doorgegeven?
Andere vraag zou zijn: waarom duurt dit zo lang voordat dit is opgelost?

Graag even een update! En dan meer dan alleen aangeven dat de IT afdeling er mee bezig is. Laat de specialist dan even zelf reageren!

Met vriendelijke groet,
Jan de Bruijn
Hier ook geen update van het windtegoed. Ik denk dus dat het een algemeen probleem is. Ben het de andere eens dat het goed is pro actief vanuit Qurrent hier zijn klanten op te attenderen.

mvg Marije
Reputatie 5
Badge +13
Hoi allemaal,

We zijn afgelopen vrijdag en vandaag druk bezig met het uitzoeken wat het probleem is. Dankzij jullie meldingen zien we dat het inderdaad niet bij één iemand is. Ik kom vandaag bij jullie terug met een update!
Reputatie 5
Badge +13
Hoi allemaal,

Sinds 16 oktober 2018 wordt het Windtegoed niet automatisch bijgeschreven in de app en Mijn Energie.

Het blijkt dat de oorzaak hiervan bij Outsmart zit, de partij die de opwek van de windmolens monitort en aan ons doorgeeft. Zij ondervinden momenteel problemen waardoor de opwek niet inzichtelijk is en het daardoor niet aan ons kunnen doorgeven. Ze houden ons op de hoogte en ik hoop dat het snel weer is verholpen!

Ik zie in dit topic updates blijven geven zodat het overzichtelijk is: https://community.qurrent.nl/windenergie-en-windtegoed-33/storing-windtegoed-niet-inzichtelijk-sinds-16-10-4173

Update van moderator Joost
Inmiddels is het probleem opgelost en zijn alle data weer ingeladen!

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen