Beantwoord

3-4 weken geleden contract verlopen maar helaas nergens in te zien wat mijn preciese verbruik is geweest

Ik zou graag mij. Eindnota ontvangen.
bij aanvang van mijn contract bij qurrent moest ik 120 euro per maand gaan betalen.
Terwijl ik erbij vermelde dat ik zonnepanelen geplaats had gekregen en een pelletkachel had geplaats.
In totaal 13 x 120 euro betaald voor een verbruik van 350kuub gas en nog stroom over.
Helaas kan ik in mijn qurrent totaal niet terugzien wat mijn verbruik precies is geweest.
Ook het wachten op de eindnota duurt tergend lang dat terwijl met de slimme meter dit een druk op de knop zou moeten zijn en daar heel snel een simpele berekening van zou moeten komen.

Graag wil ik weten hoelang qurrent van plan is mijn geld onnodig vast te houde
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 11 februari 2019, 15:34

Hoi @RemyOlbertijn.

Welkom op onze community en bedankt voor je bericht.

Vanaf het moment dat onze levering aan jouw aansluitadres stopt hebben we zes weken de tijd om de eindnota voor je op te maken. Onze levering aan jouw aansluitadres is per 14 januari 2019 gestopt, wat betekent dat we nog iets meer dan twee weken hebben om je eindnota op te maken en te versturen. Op de eindnota wordt je energieverbruik tegen de door jou betaalde termijnbedragen afgezet en wordt er zo een balans opgemaakt van het tegoed of de openstaande kosten, tevens zal er ook worden aangegeven wanneer dit bedrag wordt uitbetaald/geïncasseerd.

Groeten,
Julian

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @RemyOlbertijn.

Welkom op onze community en bedankt voor je bericht.

Vanaf het moment dat onze levering aan jouw aansluitadres stopt hebben we zes weken de tijd om de eindnota voor je op te maken. Onze levering aan jouw aansluitadres is per 14 januari 2019 gestopt, wat betekent dat we nog iets meer dan twee weken hebben om je eindnota op te maken en te versturen. Op de eindnota wordt je energieverbruik tegen de door jou betaalde termijnbedragen afgezet en wordt er zo een balans opgemaakt van het tegoed of de openstaande kosten, tevens zal er ook worden aangegeven wanneer dit bedrag wordt uitbetaald/geïncasseerd.

Groeten,
Julian

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen