Blijstroom

• 1 maart 2018
  • 4 reacties
  • 171 keer bekeken

Via de klantenservice zou er nog contact met mij worden opgenomen hoe en wanneer de energie die ik opwek via zonnepanelen via Blijstroom in Rotterdam Blijdorp met mijn jaarrekening verrekend worden en in mijn dashbord zichtbaar worden. Aangezien ik niet teruggebeld wordt en vervolgens 3 x de klantenservice gemaild heb probeer ik het nu maar zo. Ik heb in januari gebeld hierover (na 35 minuten in de wacht te hebben gestaan...) Er zijn meer buurtbewoners die op deze manier via jullie zonnepanelen hebben die stroom opwekken.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Monique,

Ik begrijp dat mijn collega je hierover inmiddels per mail heeft geïnformeerd. Voor de volledigheid meld ik het hier ook.

Omdat je zonnepanelen hebt bij Blijstroom, moet de opwek hiervan worden verrekend. Op dit moment kunnen wij dit nog niet afrekenen, omdat de data van Blijstroom nog niet beschikbaar is. Hier wordt echter aan gewerkt en zodra we hierover informatie hebben en de afrekening kunnen maken, dan ontvang je van ons bericht.

Groet,
Tomer
Beste Tomer,

Naar aanleiding van de eerder gestelde vraag in dit gesprek over de verrekening van de opgewekte zonne-energie via het collectieve zonnedak aan de Noorderhavenkade in Blijdorp, heb ik ook een vraag.

Ik ben sinds november 2016 contractant bij Qurrent en eigenaar van het huis waarin ik samenwoon met mijn vriendin. Mijn vriendin is mede-investeerder in het zonnedak van Blijstroom aan de Noorderhavenkade in Blijdorp. De door haar panelen opgewekte energie moet worden verrekend met ons energieverbruik. Haar gegevens zijn als het goed is bij jullie bekend (via ons gezamenlijke adres). Op onze jaarafrekening (november 2017) is de opgewekte zonne-energie echter niet verrekend. Kunnen jullie ons laten weten of wij nog iets moeten doen om die verrekening goed te laten verlopen?

Met vriendelijke groet,

Dirk van de Rijdt
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Dirk,

Welkom op de community! 🙂

Ik durf dit zelf zo niet te beantwoord en ga het voor je navragen. Zodra ik terugkoppeling heb, laat ik het je weten.

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Dirk,

Ik heb het voor je nagevraagd en het klopt dat bij een aantal deelnemers nog geen energiebelastingkorting op de jaarnota hebben ontvangen. Ze zijn bezig dit op orde te krijgen.
Ik heb je klantnummer die doorgegeven aan mijn collega die daar over gaat.

Groet,
Tessa

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen