Extra verdienen met je zonnepanelen

• 21 juli 2017
  • 9 reacties
  • 373 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +14
Naast het voordeel van een eigen PV installatie, waarbij je je eigen elektriciteitsverbruik terug dringt, is er nog een leuke mogelijkheid om wat extra's te verdienen.
Kijk eens op Solarcoin.org en meld je aan als eigenaar van een PV-installatie.
Voor elke MW opgewekte energie krijg je 1 SolarCoin en dat is mooi meegenomen.

9 reacties

Hoi John,

Wat een leuk idee, bedankt dat je het met ons deelt! Heb je al veel muntjes opgewekt? 😉

En wat kun je vervolgens met je Solarcoins doen? Kun je er bij voorbeeld mee betalen voor (online) aankopen? Of investeren in nóg meer zonnepanelen? We zijn benieuwd!

Groeten,

Natalia
Badge +2
Ik zou deze website niet openen, mijn beveiliging geeft aan dat er problemen zijn met het beveiligingscertificaat en wordt afgeraden deze site te openen!!!
Badge +2
Soalrcoin is net zoiets als bitcoin onderhevig aan grote speculatie en niet iets voor Qurrentklanten lijkt me die voor een duurzame samenleving gaan en niet voor winstbejag
Reputatie 5
Badge +14
Hoi Lex, Zeker nog nooit gehoord van falls positive. Het is een gewoon programma waarmee je Solar coins kunt sparen middels het opwekken van zone energie ofwel je bent een producent.

Natalia, Zover ik weet kun je de coins inderdaad verhandelen naar Bitcoins en deze zijn idd inwisselbaar voor gangbare valuta. je kunt ze ook uitruilen bij aangesloten bedrijven voor klussen of aankopen doen bij winkels die zich hebben geconfirmeerd tot het aannemen van deze Coins.

Zou zeggen lees gewoon de website en oordeel zelf. Er zit niets illegaal achter. En Lex, je kunt er niet mee speculeren. Het leven kan ook leuk zijn, ook als je voor groen kiest.
Reputatie 5
Badge +14
Wat ik was vergeten, 1 MW levert 1 SolarCoin op dus rijk worden zal er niet inzitten. Zelf heb ik nu in twee jaar tijd 11 MW opgewekt met mijn paneeltjes dus dit zijn dan 11 Solarcoin, de vermoedelijke waarde is op dit moment (volgens de website) 0.20 dollarcent per Coin, hoera ik kan een doosje paracetamol halen bij de drogist.
Badge +2
Het ging mij erom dat de site niet veilig is, melding krijg ik niet voor niks
Reputatie 5
Badge +14
Als je het niet vertrouwd leg de website dan voor aan, https://www.virustotal.com/nl/, deze scanner controleert online voor je. Tenzij je ook deze niet vertrouwt.
Je kunt, zoals de meeste gerenommeerde antivirus makers, bij jou leverancier van je antivirus programma ook online vragen of de website verdacht is, het simpel melden dat het een virus programma is is een beetje kort door de bocht.
Neemt niet weg dat elke anti virus maker waarschuwt dat er ook valse meldingen kunnen zijn maar er niet aan de hand is.
Badge +2
Op mijn werk is ons antivirus programma McAfee, als daar de alarmbellen gaan rinkelen bij een verdachte website ga ik niet verder zoeken en open ik die site gewoon niet, stukje voorzorg en dan moeten ze de site maar beter maken als die echt betrouwbaar zou zijn dus met certificaat en niet open zodat mijn gegevens ook voor derden zichtbaar zijn en gebruikt kunnen worden
Reputatie 5
Badge +14
Hoi Lex, Misschien kan je eens bij een ander proberen om de website te openen, mits deze geen McAfee antivirus gebruikt.
Zelf gebruik ik F-Secure en Malwarebytes en beiden geven geen enkele melding en zolang ik het nu gebruik is geen enkele keer een alarm afgegaan. Mocht je toch beslissen om mee te gaan doen moet ik je waarschuwen voor 2 dingen:
1e Elke 6 maanden schrijven ze het aantal Coins bij in je wallet.
2e Het gebruik van de wallet op de PC vergt toch enige rekenkracht.

Verder werkt het perfect.

Reageer