Beantwoord

Geen jaarnota ontvangen over 2018?

• 2 april 2019
  • 4 reacties
  • 327 keer bekeken

beste current,
tot op heden geen jaar nota ontvangen van 2018.
daarnaast zien we onze zonnepanelen niet terug in ons dashboard.
en ik wil graag mn verbruik kunnen downloaden (als pdf) maar ook dit gaat niet.

wellicht heeft u suggesties en antwoorden.

met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Simon van Qurrent 5 april 2019, 13:57

Hoi @HeatherSvoboda,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.

We zijn op 18 mei 2018 begonnen met leveren, de jaarnota wordt pas vanaf 18 mei opgemaakt. Het klopt dus ook dat je nog geen jaarnota ontvangen hebt.

Wat betreft de zonnepanelen, dit wordt eerst verrekend tegenover het totale verbruik en dan getoond in de energiegrafiek. Wat je in de grafiek ziet is dus het netto verbruik. Daarom is bijvoorbeeld het verbruik in de maand juli in de min. Er was toen meer opwek dan verbruik. Het is helaas niet mogelijk om het verbruik in een pdf te downloaden. Maar we verzenden wel via de mail een verbruiks- en kostenoverzicht per maand, hierin staat het totale verbruik en de totale opwek van de maand. Dit geeft je een inzicht in je verbruik en opwek.

Ik hoop dat mijn antwoorden wat duidelijkheid verschaft hebben.

Groet, Simon
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Hoi @HeatherSvoboda,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.

We zijn op 18 mei 2018 begonnen met leveren, de jaarnota wordt pas vanaf 18 mei opgemaakt. Het klopt dus ook dat je nog geen jaarnota ontvangen hebt.

Wat betreft de zonnepanelen, dit wordt eerst verrekend tegenover het totale verbruik en dan getoond in de energiegrafiek. Wat je in de grafiek ziet is dus het netto verbruik. Daarom is bijvoorbeeld het verbruik in de maand juli in de min. Er was toen meer opwek dan verbruik. Het is helaas niet mogelijk om het verbruik in een pdf te downloaden. Maar we verzenden wel via de mail een verbruiks- en kostenoverzicht per maand, hierin staat het totale verbruik en de totale opwek van de maand. Dit geeft je een inzicht in je verbruik en opwek.

Ik hoop dat mijn antwoorden wat duidelijkheid verschaft hebben.

Groet, Simon
Hallo,

Ook ik heb nog geen jaarnota 2018 ontvangen.
Ik ben op 08-01-2018 lid geworden en vanaf 07-02-2018 is men groene stroom/gas gaan leveren op mijn adres.
Ook werd mij gevraagd de meterstanden door te geven in februari. Dit was voordat er een slimme meter werd geplaatst.
Dit ingevuld in februari... ondertussen al bijna begin mei... 8 weken zijn al reeds om...
Waar is/blijft de jaarafrekening?

Groet, Hanneke
Reputatie 2
Badge +4
Hoi @H.A.Dilling-Bensink,

Zojuist heb ik je gesproken aan de telefoon.

Ik heb de nieuwe standen van de wisselbon doorgegeven aan mijn collega. Die maakt vandaag nog de jaarnota op. Het enige is dat de jaarnota voor een langere periode is, omdat de meterwissel doorgekomen is op 27 maart. Die datum wordt dan ook berekend om alles kloppend te houden.

In de loop van de dag zal je de jaarnota ontvangen.

Groet, Simon
dank je...

Reageer