Beantwoord

Het lukt me niet om mijn zonnepanelen aan te melden via Mijn Energie. Wat nu?

  • 21 september 2018
  • 3 reacties
  • 209 keer bekeken

ik wil graag mijn profiel wijzigen en zonnepanelen toevoegen. Alleen opslaan lukt niet. Geeft steeds foutmelding..

Groetjes
Sylvia
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 24 september 2018, 10:30

Hoi @SylviaGunn,

welkom op de community en bedankt voor je bericht!

Goed om te horen dat je geïnvesteerd hebt in zonnepanelen. Ik begrijp uiteraard dat je wilt dat wij hier van op de hoogte zijn.
Als je hier doorgeeft over hoeveel zonnepanelen je beschikt dan verwerk ik dat in je klantprofiel.

Heb je de zonnepanelen trouwens ook al aangemeld bij de netbeheerder?

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @SylviaGunn,

welkom op de community en bedankt voor je bericht!

Goed om te horen dat je geïnvesteerd hebt in zonnepanelen. Ik begrijp uiteraard dat je wilt dat wij hier van op de hoogte zijn.
Als je hier doorgeeft over hoeveel zonnepanelen je beschikt dan verwerk ik dat in je klantprofiel.

Heb je de zonnepanelen trouwens ook al aangemeld bij de netbeheerder?

Groeten,
Julian
We hebben 7 zonnepanelen. En heb me vrijdag ook aangemeld bij de netbeheerder.
Bedankt!
Groetjes,
Sylvia
Reputatie 2
Badge +9
Hi Sylvia,
We hebben ze inmiddels verwerkt!
Groet, Joost

Reageer