Beantwoord

Hoe krijg ik inzage in de teruglevering van mijn eigen zonnepanelen?

• 26 januari 2018
  • 1 reactie
  • 222 keer bekeken

In de app van Current zie ik niet wat ik heb terugeleverd met mijn eigen zonnepanelen
icon

Beste antwoord door Tomer van Qurrent 31 januari 2018, 13:10

Hoi Edward,

Welkom op onze community!

Om in te zien hoeveel je zonnepalen opwekken, heb je de Qbox Solar nodig. Dit is een energiemonitor, die je verbruik en opwek live bijhoudt. De kosten van de Qbox Solar zijn als volgt:

- Qbox Solar 32A - tot 17 panelen uitlezen, die op 1 groep zijn aangesloten (1-fase brutoproductiemeter, merk Eltako)
Aanschafkosten bedragen € 75

- Qbox Solar 65A - tot 33 panelen uitlezen, die op 1 groep zijn aangesloten (1-fase brutoproductiemeter, merk Eltako)
Aanschafkosten bedragen € 115

- Qbox Solar 3x80A - tot 99 panelen uitlezen, die op 1, 2 of 3 groepen zijn aangesloten (3-fase brutoproductiemeter, merk Eltako)
Aanschafkosten bedragen € 255

Let op: Deze bedragen zijn exclusief de kosten (borg) voor de Qbox zelf ens exclusief installatiekosten waarvoor je een elektricien dient in te schakelen.

Mocht je hier nog vragen over hebben, dan hoor ik dat graag :)

Groet,
Tomer
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Edward,

Welkom op onze community!

Om in te zien hoeveel je zonnepalen opwekken, heb je de Qbox Solar nodig. Dit is een energiemonitor, die je verbruik en opwek live bijhoudt. De kosten van de Qbox Solar zijn als volgt:

- Qbox Solar 32A - tot 17 panelen uitlezen, die op 1 groep zijn aangesloten (1-fase brutoproductiemeter, merk Eltako)
Aanschafkosten bedragen € 75

- Qbox Solar 65A - tot 33 panelen uitlezen, die op 1 groep zijn aangesloten (1-fase brutoproductiemeter, merk Eltako)
Aanschafkosten bedragen € 115

- Qbox Solar 3x80A - tot 99 panelen uitlezen, die op 1, 2 of 3 groepen zijn aangesloten (3-fase brutoproductiemeter, merk Eltako)
Aanschafkosten bedragen € 255

Let op: Deze bedragen zijn exclusief de kosten (borg) voor de Qbox zelf ens exclusief installatiekosten waarvoor je een elektricien dient in te schakelen.

Mocht je hier nog vragen over hebben, dan hoor ik dat graag :)

Groet,
Tomer

Reageer