Beantwoord

Ik heb zonnepanelen geplaatst, passen jullie dat aan in het systeem?

• 28 september 2017
  • 1 reactie
  • 105 keer bekeken

Al meer dan een maand geleden heb ik laten weten dat er bij mij zonnepanelen zijn geplaatst, hierdoor wek ik tot +/- 90% van mijn gebruik zelf op. Wanneer wordt mijn persoonlijke file aangepast?
Tevens heb ik al meerdere keren laten weten dat door dat er een meter stand van 99999 door de nul is gegaan het reken model hier geen raad mee weet waardoor het verbruik een enorm negatief getal wordt.
Groeten,
Theo de Goeij
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 28 september 2017, 14:35

Hoi T.J.de Goeij,

Leuk je hier op de Community te zien, welkom.
Fantastisch dat je gebruik maakt van zonnepanelen!
Hoe je jouw teruglevering inzichtelijk kan krijgen, wordt in dit topic uitgebreid uitgelegd.

Dat de stand in MijnEnergie negatief wordt doordat jouw meter over de kop is gegaan, is een puntje die wij moeten verbeteren in onze MijnEnergie omgeving.
Eind oktober zullen wij een nieuwe MijnEnergie pagina lanceren en zal dit worden verholpen.

Excuses voor het ongemak.

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hoi T.J.de Goeij,

Leuk je hier op de Community te zien, welkom.
Fantastisch dat je gebruik maakt van zonnepanelen!
Hoe je jouw teruglevering inzichtelijk kan krijgen, wordt in dit topic uitgebreid uitgelegd.

Dat de stand in MijnEnergie negatief wordt doordat jouw meter over de kop is gegaan, is een puntje die wij moeten verbeteren in onze MijnEnergie omgeving.
Eind oktober zullen wij een nieuwe MijnEnergie pagina lanceren en zal dit worden verholpen.

Excuses voor het ongemak.

Groeten van Giulia

Reageer