Beantwoord

Ik wil graag informatie over opwek zonnepanelen?

• 20 december 2017
  • 1 reactie
  • 128 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben 20 zonnepanelen op ons dak. Graag zou ik in alles over de energie nota terug kunnen zien. Dit is niet het geval.
Vanmorgen heb ik hierover gebeld, en ik zou een mail krijgen werd mij beloofd. Deze mail heb ik nooit ontvangen.
We hebben een aantrekkelijk aanbod gekregen van een andere maatschappij. Wanneer wij van jullie onvoldoende hulp krijgen is de kans groot dat wij overstappen.

Met vriendelijke groeten,
Bennie Oude Ophuis
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 22 december 2017, 14:23

Goedemiddag B.H.A. Oudeophuis!
Leuk je hier op de community te zien.

De energienota komt in jouw geval 6 tot 8 weken na 9 februari 2018, omdat je op 9 februari 2017 klant bij ons bent geworden.

Als je graag inzicht in je opwek wilt hebben, dien je een Qbox Solar aan te schaffen.

Als je 18 tot 33 zonnepanelen bezit, betaal je voor een Qbox Solar als aanschafprijs 115 euro.
Je hebt voor de opwek namelijk een Qbox Solar van 65 ampère nodig.

De Qbox Solar is een uitbreidingsset voor de Qbox energiemonitor. Volg real-time de stroomopbrengst op laptop, tablet of mobiel. Ook houden we het functioneren van je zonnepanelen bij voor een maximaal rendement.

Indien je dit graag bij ons wilt bestellen, kunnen wij dit voor je in orde maken.
Groeten van Giulia
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Goedemiddag B.H.A. Oudeophuis!
Leuk je hier op de community te zien.

De energienota komt in jouw geval 6 tot 8 weken na 9 februari 2018, omdat je op 9 februari 2017 klant bij ons bent geworden.

Als je graag inzicht in je opwek wilt hebben, dien je een Qbox Solar aan te schaffen.

Als je 18 tot 33 zonnepanelen bezit, betaal je voor een Qbox Solar als aanschafprijs 115 euro.
Je hebt voor de opwek namelijk een Qbox Solar van 65 ampère nodig.

De Qbox Solar is een uitbreidingsset voor de Qbox energiemonitor. Volg real-time de stroomopbrengst op laptop, tablet of mobiel. Ook houden we het functioneren van je zonnepanelen bij voor een maximaal rendement.

Indien je dit graag bij ons wilt bestellen, kunnen wij dit voor je in orde maken.
Groeten van Giulia

Reageer