Beantwoord

Ik wil mijn contract op een andere naam zetten wegens de BTW-teruggave voor zonnepanelen.

• 3 november 2018
  • 1 reactie
  • 224 keer bekeken

Ik wil graag zonnepanelen aanleggen en wil in aanmerking komen voor de BTW teruggave. Dat is alleen zinvol als je nog geen BTW-nr hebt, ofwel nog geen ondernemer bent. Dat ben ik wel. Daarom zou ik zou graag het huidige en bestaande contract (dat op mijn naam staat) op naam van mijn vrouw willen zetten. Is dat mogelijk ?? zo ja, hoe pak ik dat aan ??
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 5 november 2018, 13:12

Hoi @LJHooijkaas.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Wat goed om te horen dat je geïnvesteerd hebt in de aanleg van zonnepanelen.
Helaas kan de tenaamstelling niet worden aangepast in ons contract. Je huidige contract zou dan moeten worden opgezegd waarna er een nieuw contract op naam van je vrouw kan worden aangemaakt. De opzegboete zal niet in rekening worden gebracht mits het nieuwe contract niet wordt opgezegd binnen de wettelijke 14 dagen bedenktijd.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @LJHooijkaas.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Wat goed om te horen dat je geïnvesteerd hebt in de aanleg van zonnepanelen.
Helaas kan de tenaamstelling niet worden aangepast in ons contract. Je huidige contract zou dan moeten worden opgezegd waarna er een nieuw contract op naam van je vrouw kan worden aangemaakt. De opzegboete zal niet in rekening worden gebracht mits het nieuwe contract niet wordt opgezegd binnen de wettelijke 14 dagen bedenktijd.

Groeten,
Julian

Reageer