Beantwoord

Ik zie geen opwek van mijn zonnepanelen op mijn Verbruiks- en Kostenoverzicht. Hoe kan dit?

• 23 januari 2018
  • 1 reactie
  • 120 keer bekeken

Op mijn periodiek overzicht zie ik geen opbrengsten van mijn 14 zonnepanelen. Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 25 januari 2018, 13:25

Hallo G.J. Diever,

Welkom op de community! Goed dat je ons hier hebt gevonden.

Ik begrijp dat je geen opwek van jouw zonnepanelen ziet op jouw Verbruiks- en Kostenoverzicht.

Dit klopt. Op jouw verbruiks- en Kostenoverzicht staan gegevens die wij uitlezen van jouw slimme meter. Jouw opwek lezen wij niet van jouw slimme meter af. Wij lezen enkel de teruglevering af. De reden dat jij weinig teruglevering ziet op het laatste Verbruiks- en Kostenoverzicht is wellicht dat deze over de periode 1 november 2017 tot 1 januari 2018 gaat. Op het overzicht staat dus wat jij hebt teruggeleverd vanaf 1 november 2017 tot 1 januari 2018. Dit is niet echt een zonnige periode, waardoor je minder teruglevering hebt dan in de andere periodes.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hallo G.J. Diever,

Welkom op de community! Goed dat je ons hier hebt gevonden.

Ik begrijp dat je geen opwek van jouw zonnepanelen ziet op jouw Verbruiks- en Kostenoverzicht.

Dit klopt. Op jouw verbruiks- en Kostenoverzicht staan gegevens die wij uitlezen van jouw slimme meter. Jouw opwek lezen wij niet van jouw slimme meter af. Wij lezen enkel de teruglevering af. De reden dat jij weinig teruglevering ziet op het laatste Verbruiks- en Kostenoverzicht is wellicht dat deze over de periode 1 november 2017 tot 1 januari 2018 gaat. Op het overzicht staat dus wat jij hebt teruggeleverd vanaf 1 november 2017 tot 1 januari 2018. Dit is niet echt een zonnige periode, waardoor je minder teruglevering hebt dan in de andere periodes.

Groet,
Tessa

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen