Overgang green choice eindnota elektriciteit overschot toestanden?

• 23 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 86 keer bekeken

In mijn situatie heb ik 1500Kwh overschot die door de jaarnota naar nul gaat. Geen 20ct maar 10ct, ik gebruik bijna het gehele het overschot om met lucht lucht warmte pomp 1000 kuub gas te besparen zo’n 650 euro, dit zal ik wel blijven doen.
Nu is het zo dat een hele jaarnota van okt to oktober zal lopen, ingaan levering greenchoice, denk ik? Dan krijg ik per einde contract na jaar 3 nog een afrekening in februari, de start van Qurrent contract? Dit zal denk ik betekenen dat ik in het laatste “jaar” okt-feb van mijn contract alleen de dure gebruik wintermaanden voor mijn kiezen krijg en dus nogmaals dure KWH. Dus als ik het goed begrijp kost mij dit met 1500kwh zo’n 300 euro, help.

2 reacties

ik zie inmiddels bij kassa kassa onderwerp Dat er meer mensen mee lopen en naar de geschillen commissie worden doorgestuurd, maar die beseffen de eindafrekening jaar contract niet, als mijn aanname klopt, das nog een keer dat bedrag?

Contact gehad met de current helpdesk, vergoeding toegezegd en na overstap is jaar/af rekening van Greenchoice contract gelijk aan wat het van Qurrent was.

Reageer