Vraag

Teruglevering niet meegenomen op jaarnota?

• 29 januari 2019
  • 5 reacties
  • 153 keer bekeken

Waarom staat er op de afrekening niets te zien over de teruglevering van de zonnepanelen?
Ik heb ze begin november aangemeld.

5 reacties

Ik heb in november vorig jaar zonnepanelen aangemeld, maar ik heb tot nu toe nog steeds niets gezien op de eindafrekening over de teruglevering.
Hoe kan dit?
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @ArthurvanderHorst.

Welkom op onze community en bedankt voor je bericht.

Vervelend om te horen dat er geen teruglevering op je jaarnota is gespecificeerd terwijl je dit naar eigen zeggen wel zou moeten hebben.
Ik zie dat de standen van de jaarnota wel zijn doorgegeven door de slimme meter. Als er sprake van teruglevering is geweest in deze periode zou dit geregistreerd moeten zijn op je teruglevertelwerken. Als je een foto van deze telwerken (met een krant met de datum van de dag waarop je de foto hebt gemaakt duidelijk in beeld) kan sturen naar 'vraag@qurrent.nl' kunnen we een correctie van je jaarnota aanvragen bij onze facturatieafdeling.

Groeten,
Julian
Het telwerk teruglevering geeft aan: 00000000
Op hoog en laag, Alsof t niet werkt.
Hij zou toch iets moeten aangeven?
Heb er iemand van comfort partners bijgehad, nu blijkt dat de installatie niet eens was aangesloten/gezet. Er was geen hoofdschakelaar op aangesloten, nu nog steeds niet, maar is wel aangesloten nu.
3 maanden geen stroom opgewekt dus,
Is dit te verhalen op iemand?
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @ArthurvanderHorst,

Heel vervelend dat de installatie de hele tijd niet aanstond.
Je kunt in eerste instantie het beste contact opnemen met het bedrijf dat je zonnepanelen heeft geïnstalleerd. Vermoedelijk hebben zij een fout gemaakt bij de installatie.
Ik zie ook dat je afgelopen jaar een nieuwe meter hebt gekregen. Je kunt nog contact opnemen met Liander. Zij hebben de meter geplaatst en moeten zorgen dat de installatie daarop kan worden aangesloten.

Mocht je nog vragen voor ons hebben dan horen we dat graag!

Groet, Joost

Reageer