Beantwoord

Waarom kan ik geen meterstanden voor teruglevering doorgeven?

• 15 februari 2018
  • 3 reacties
  • 505 keer bekeken

Vorige week heb ik contact gehad met de helpdesk, mijn huis heeft zonnepanelen, met een digitale energiemeter(geen slimme) met aparte teruggeleverd energie uitlees mogelijkheid
De meter Siemens, kende jullie niet, dus moest ik een foto van de meter naar vragen@qurrent.nl sturen, maar ik heb hier nog niks van gehoord.

Hier is de foto nog een keer.

Met vriendelijke groet,
A.Visser
icon

Beste antwoord door Serena van Qurrent 19 februari 2018, 11:25

Hoi Aukje Visser,

Welkom op de Community! Wat leuk dat je ons hier gevonden hebt en bedankt voor je bericht:) Ik heb je gegevens erbij gepakt en ook de e-mail gevonden die je hebt gestuurd. De meter voor teruglevering is niet bekend en dus niet administratief verwerkt door de netbeheerder, vandaar dat wij geen meterstanden voor teruglevering kunnen doorvoeren. Wij hebben al contact opgenomen met de netbeheerder hierover en gaan uitzoeken waarom dit het geval is, omdat je wel over zonnepanelen beschikt. Volgende week kun je een terugkoppeling ontvangen. Een fijne dag verder:)

Groet,
Serena
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +5
Hoi Aukje Visser,

Welkom op de Community! Wat leuk dat je ons hier gevonden hebt en bedankt voor je bericht:) Ik heb je gegevens erbij gepakt en ook de e-mail gevonden die je hebt gestuurd. De meter voor teruglevering is niet bekend en dus niet administratief verwerkt door de netbeheerder, vandaar dat wij geen meterstanden voor teruglevering kunnen doorvoeren. Wij hebben al contact opgenomen met de netbeheerder hierover en gaan uitzoeken waarom dit het geval is, omdat je wel over zonnepanelen beschikt. Volgende week kun je een terugkoppeling ontvangen. Een fijne dag verder:)

Groet,
Serena
Reputatie 2
Badge +5
Hi Aukje!

Wij hebben contact opgenomen met onze collega's Liander. Helaas hebben wij nog geen terugkoppeling ontvangen over jouw meter. Wij wachten nog even in spanning af.
Sorry voor het ongemak. Wanneer wij antwoord van Liander hierover hebben ontvangen, krijg je dit van ons zo snel mogelijk te horen.

Groetjes,
Nathan
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Aukje,

Wij hebben je al gemaild, maar zal het hier ook nog een keer terugkoppelen.

Wij hebben contact gehad met Liander en zij geven aan dat er in hun administratie niet bekend is dat je zonnepanelen hebt laten installeren. Om dit in orde te maken kan je ze registreren via www.energieleveren.nl. Zodra dit gedaan is, kan de netbeheerder telwerk 3 en 4 administratief activeren.

Groet,
Tessa

Reageer