Beantwoord

Waarom kan ik mijn teruglevering niet registreren?

  • 12 december 2017
  • 3 reacties
  • 92 keer bekeken

ben nieuwe klant, heb zonnepanelen sinds september en wek op, maar volgens jullie niet, krijg niet de kans om teruglevering te registreren
icon

Beste antwoord door Jeroen van Qurrent 14 december 2017, 13:12

Hoi J.M.T.Wolkers,

Welkom op community.

Ik zie dat je inmiddels mijn collega Lucia hebt gesproken. Zodra het mogelijk is zullen we de standen verwerken! We houden je op de hoogte.

Groet,

Jeroen
Bekijk origineel

3 reacties

Heb diverse malen gebeld, heb fotos gestuurd maar het blijft erg stil aan de kant van qurrent, ik overweeg weer terug te gaan naar Nuon, die in ieder geval wel de teruglevering kon salderen
Reputatie 3
Badge +9
Hoi J.M.T.Wolkers,

Welkom op community.

Ik zie dat je inmiddels mijn collega Lucia hebt gesproken. Zodra het mogelijk is zullen we de standen verwerken! We houden je op de hoogte.

Groet,

Jeroen
Reputatie 4
Badge +8
Hoi J.M.T. Wolkers,

Ik zie dat het probleem inmiddels is opgelost met mijn collega Lucia 🙂

Groet,
Tessa

Reageer