Beantwoord

Waarom kom ik niet in aanmerking voor de margevergoeding?

• 20 juli 2018
  • 1 reactie
  • 292 keer bekeken

Ons wooncomplex doet via Zon op Nederland mee met zonnepanelen op het dak, wij hebben er ook 11 'besteld'. Volgens Zon op Nederland komen wij niet in aanmerking voor margevergoeding
Hoe kan dat?
Het schijnt dat als je een contract met actiekorting hebt dat je dan niet in aanmerking komt voor de marge vergoeding (hoe kom ik hier achter?).
Je moet overigens ook een jaar aangesloten zijn bij de energieleverancier wil je in aanmerking komen voor de marge vergoeding, ik zit al 3 jaar minstens bij Qurrent, dus daar kan het niet aan liggen.
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 26 juli 2018, 13:53

Hoi @IngeborgEggink,

Bedankt voor je bericht.

Als dit inderdaad zou kloppen zou dit ook aangegeven moeten zijn in een document dat de bestelling van je 11 zonnepanelen bevestigd.
Ik zal het ook navragen bij onze afdeling Business Development, zodra zij een antwoord voor mij hebben zal ik dit gelijk aan je terugkoppelen.

Groeten,
Julian

(30-7-2018) Update van moderator Julian:

Helaas wordt de aanmeldvergoeding alleen uitgekeerd bij de eerste aanmelding en is de margevergoeding in het geval van Zon op Nederland ook de aanmeldvergoeding.
Als je dus gebruik maakt van een andere aanmeldvergoeding zoals een geldkorting of een gratis Windtegoed heb je geen recht meer op de margevergoeding.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @IngeborgEggink,

Bedankt voor je bericht.

Als dit inderdaad zou kloppen zou dit ook aangegeven moeten zijn in een document dat de bestelling van je 11 zonnepanelen bevestigd.
Ik zal het ook navragen bij onze afdeling Business Development, zodra zij een antwoord voor mij hebben zal ik dit gelijk aan je terugkoppelen.

Groeten,
Julian

(30-7-2018) Update van moderator Julian:

Helaas wordt de aanmeldvergoeding alleen uitgekeerd bij de eerste aanmelding en is de margevergoeding in het geval van Zon op Nederland ook de aanmeldvergoeding.
Als je dus gebruik maakt van een andere aanmeldvergoeding zoals een geldkorting of een gratis Windtegoed heb je geen recht meer op de margevergoeding.

Reageer