Beantwoord

Waarom zie ik geen gegevens van mijn energieverbruik in de energiegrafieken?

  • 17 januari 2019
  • 1 reactie
  • 182 keer bekeken

Mijn Qurrent app kan de gegevens niet op halen hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 18 januari 2019, 11:13

Hoi @Edwinkarin

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Per 1 januari 2019 zijn we gestopt met de servers en de service achter de Qbox. De reden dat we zijn gestopt met de Qbox is dat de slimme meter tegenwoordig per kwartier gespecificeerd je energieverbruik kan monitoren. De Qbox heeft daarom geen meerwaarde meer.

Als je nu je energieverbruik in wilt zien verzoeken we je daarom om contact op te nemen met je huidige energieleverancier. Die kan je meer informatie geven over de uitlezing van je slimme meter en hoe dit getoond kan worden in een digitale omgeving. Als je niet voldoende hebt aan de uitlezing van je slimme meter kan je ook altijd nog kijken bij één van deze alternatieve energieverbruiksmanagers.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Edwinkarin

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Per 1 januari 2019 zijn we gestopt met de servers en de service achter de Qbox. De reden dat we zijn gestopt met de Qbox is dat de slimme meter tegenwoordig per kwartier gespecificeerd je energieverbruik kan monitoren. De Qbox heeft daarom geen meerwaarde meer.

Als je nu je energieverbruik in wilt zien verzoeken we je daarom om contact op te nemen met je huidige energieleverancier. Die kan je meer informatie geven over de uitlezing van je slimme meter en hoe dit getoond kan worden in een digitale omgeving. Als je niet voldoende hebt aan de uitlezing van je slimme meter kan je ook altijd nog kijken bij één van deze alternatieve energieverbruiksmanagers.

Groeten,
Julian

Reageer