Vraag

Wanneer kan ik mijn termijnbedrag aanpassen in verband met zonnepanelen en zonneboiler?

• 23 maart 2018
  • 1 reactie
  • 144 keer bekeken

Ik ga dit jaar zonnepanelen en een zonneboiler laten plaatsen. Dus ik ga besparen op stroom op en gas en CO2 uitstoot.. Ik wil als dat gedaan is mijn maandbedrag aanpassen, maar daarvoor is dit jaar geen ruimte. Dat komt door het verbruik en de besparing is pas later meetbaar.
Vraag is wanneer ik het bedrag kan aanpassen. Moet ik daarvoor wachten tot de jaarrekening van het eerste jaar dat ik volledig van de panelen en collectoren profiteer? Ik verwacht een dezer dagen de jaarrekening 2017-2018. Het eerste volledige jaar is dus 2019-2020.

1 reactie

Badge +5
Hoi J.K. Visser,

Bedankt voor je bericht en wat goed dat je zonnepanelen en een zonneboiler gaat laten plaatsen! Zodra de zonnepanelen geïnstalleerd zijn kun je deze aanmelden via www.energieleveren.nl. Zodra je dit hebt gedaan horen wij graag over hoeveel zonnepanelen je beschikt, zodat wij deze kunnen toevoegen aan je account. Dan kunnen we ook gelijk een nieuwe berekening maken aan de hand van jouw opwek en het termijnbedrag daarop aanpassen.

Groet,

Serena

Reageer