Beantwoord

Wanneer wordt zelf opgewekte stroom zichtbaar?

Ik heb windtegoeden gekocht, en heb deelnemingen in Blijstroom en NisZon. Toch blijft op mijn dashboard de zelf opgewekte stroom op 0 staan. Wanneer worden deze gegevens verwerkt en zichtbaar?
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 4 juni 2018, 14:20

Hoi Jeroen,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht! 🙂

Voor Blijstroom zouden je opwek gegevens inzichtelijk moeten zijn in Mijn Energie. Zie je deze helemaal nergens staan?

Jouw windtegoed opwek zie ik wel al in de grafieken. Echter lopen ze pas sinds 1 juni 2018. Deze worden dus nog inzichtelijk op het dashboard.

Groet,
Tessa

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Jeroen,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht! 🙂

Voor Blijstroom zouden je opwek gegevens inzichtelijk moeten zijn in Mijn Energie. Zie je deze helemaal nergens staan?

Jouw windtegoed opwek zie ik wel al in de grafieken. Echter lopen ze pas sinds 1 juni 2018. Deze worden dus nog inzichtelijk op het dashboard.

Groet,
Tessa
waar kan ik zien wat mijn zo nnepanelen hebben opgewekt
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @FransDroste.

Bedankt voor je bericht.

Op Mijn Energie kun je je teruglevering inzien in de energiegrafieken.
Dit zie je in de energiegrafieken terug als negatief verbruik omdat teruglevering die hoeveelheid stroom is die je hebt opgewekt maar niet zelf hebt verbruikt.

De opwek (los van je verbruik) van je zonnepanelen kun je niet inzien in de energiegrafieken. Deze kun je wel inzien op je omvormer maar omdat ik kan begrijpen dat de stand hierop niet makkelijk te vertalen is naar bepaalde perioden (zoals een week of een dag) zou je kunnen kijken bij één van deze energieverbruiksmanagers.

Groeten,
Julian

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen