Vraag

Wat is de toekomst van duurzame energie (en thuisbatterijen) in Nederland?

• 2 april 2018
  • 4 reacties
  • 160 keer bekeken

Beste lezers,

Voor mijn scriptie doe ik onderzoek naar de meningen van huiseigenaren in Nederland t.o.v. thuisbatterijen en de merken die dit aanbieden. Het invullen van de enquête duurt circa 10-15 minuten. De resultaten worden anoniem verwerkt. Klik hier om de survey in te vullen.

Door deze survey in te vullen maakt u kans op een Bol.com cadeaukaart t.w.v. 50 euro. U kunt optioneel uw emailadres invullen bij vraag 4. Uit de ingevulde enquêtes wordt een winnaar getrokken, vervolgens wordt de winnaar via email op de hoogte gesteld.

Bij voorbaat dank voor het invullen.

Hartelijke groet,

Elena Siebers

4 reacties

Beste lezers met interesse in duurzame energie,

Voor mijn scriptie doe ik onderzoek naar de meningen van huiseigenaren in Nederland t.o.v. thuisbatterijen en de merken die dit aanbieden. Het invullen van de enquête duurt circa 10-15 minuten. De resultaten worden anoniem verwerkt. Klik hierom de survey in te vullen.

Door deze survey in te vullen maakt u kans op een Bol.com cadeaukaart t.w.v. 50 euro. U kunt optioneel uw emailadres invullen bij vraag 4. Uit de ingevulde enquêtes wordt een winnaar getrokken, vervolgens wordt de winnaar via email op de hoogte gesteld.

Bij voorbaat dank voor het invullen.

Hartelijke groet,

Elena Siebers

Bericht van moderator Tessa
Ik heb jouw bericht even verplaatst naar het al bestaande topic.
Reputatie 5
Badge +13
Hoi @esiebers , leuk dat je een onderzoekt doet over thuisbatterijen!

Ik ben benieuwd naar de insteek van je onderzoek. Ben je opzoek naar de uitkomst of mensen dolenthousiast of juist niet zijn over het gebruik ervan? Of heb je een andere insteek?

Is de enquête alleen voor mensen die in het bezit zijn van een thuisbatterij of ook menses die interesse hebben in?

Groetjes, Tanja
Hi @Tanja van Qurrent,

Ik ben opzoek naar allerlei inzichten van personen die op dit moment eigenaar zijn van een koopwoning binnen Nederland, m.b.t. het aan willen schaffen van een thuisbatterij.

In de enquête worden o.a. vragen gesteld over wat men vindt van merken die dit aanbieden, of men uberhaupt weet wat een thuisbatterij is en wanneer men van plan is om het product wel/niet aan te schaffen en waarom.

De enquête is dus zowel met name gericht op mensen die nog geen thuisbatterij hebben, maar bijvoorbeeld wel al zonnepanelen. (geen vereiste om deel te nemen).

Is het wellicht een idee om te kijken of we iets voor elkaar kunnen betekenen?

Ik hoor graag van je.

Hartelijke groet,

Elena Siebers
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Elena,

Ik heb intern rondgevraagd of iemand interesse had in de resultaten van je onderzoek. Maar op dit moment doen wij zelf geen onderzoek naar thuisbatterijen. Ik kan je daarom helaas niet verder helpen.

Is het inmiddels gelukt om voldoende respondenten te werven? :)

Groetjes, Tanja

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen