Beantwoord

zonnepanelen niet terug te zien in mijn profiel

• 27 februari 2019
  • 4 reacties
  • 273 keer bekeken

Beste mensen,

Hoe komt het dat ik de verwerking van mijn zonnepanelen niet terug zie in mijn profiel?
Ik bedoel het staatje naast verbruik, daar staat 0%. We hebben 40 panelen sinds september.
Staat geregistreerd bij jullie als het goed is, hebben ook een slimme meter.
groet Anneke
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 28 februari 2019, 13:53

Hi Anneke,

We zien inderdaad aan je slimme meter dat je zelf stroom opwekt. Dat nemen we automatisch mee op je jaarafrekening.
Het percentage in Mijn Energie gaat over energie die je opwekt via windtegoeden of zonnepanelen van een zonnepark.

Het verbruik dat je in Mijn Energie ziet staan is wel een netto verbruik: je verbruik minus je teruglevering.

Groet, Joost
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hi Anneke,

We zien inderdaad aan je slimme meter dat je zelf stroom opwekt. Dat nemen we automatisch mee op je jaarafrekening.
Het percentage in Mijn Energie gaat over energie die je opwekt via windtegoeden of zonnepanelen van een zonnepark.

Het verbruik dat je in Mijn Energie ziet staan is wel een netto verbruik: je verbruik minus je teruglevering.

Groet, Joost
Ik heb hetzelfde probleem. Mijn vorige leverancier gaf keurig aan hoeveel ik aan het net lever. Nu mis ik die informatie. Ik hoop dat Qurrent dit snel gaat oplossen.
Reputatie 2
Badge +9
Hoi Eric,

In Mijn Energie zul je een gesaldeerd verbruik blijven zien. Op je jaarnota wordt het exacte verbruik, teruglevering en saldering weergegeven.

Groet, Joost

Hier het zelfde probleem,waarom zie je ze niet dat is de vraag en daar word niet echt antwoord op gegeven!

Reageer