Beantwoord

ZonnepanelenDelen

• 23 april 2018
  • 5 reacties
  • 591 keer bekeken

Regelmatig krijg ik informatie over projecten ZonnepanelenDelen.
Ongeveer een half jaar geleden het Nissan-project, mede-ontwikkeld door Qurrent.
Daarna 3 of 4 andere projecten, maar allemaal mede-ontwikkeld door Greenchoice!!!
Kunnen wij binnenkort weer een project van Qurrent verwachten?
icon

Beste antwoord door Jeroen van Qurrent 23 mei 2018, 09:45

Hoi Jan,

We hebben momenteel geen nieuwe acties met ZonnepanelenDelen op de planning staan.

Groet,

Jeroen
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi Jan!

Leuk dat je zo enthousiast bent over ZonnepanelenDelen. Ik ga dit voor je navragen en kom er op terug!

Groet,

Jeroen
Jeroen, bedankt voor je reactie.
Helaas wordt ik er niet wijzer van en na 26 dagen ben jij blijkbaar ook niets wijzer geworden?

Groet,
Jan
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Jan,

We hebben momenteel geen nieuwe acties met ZonnepanelenDelen op de planning staan.

Groet,

Jeroen
Maar ja...hoe zit het nu met het delen met inachtneming van het overnemen van Qurrent door Greenchoice? Vallen we nu onder dezelfde regeling? Dus krijgen wij ook het voordeel van afschrijven van ons gebruik voordat er betaald wordt?
https://www.qurrent.nl/updates/bericht/1505/faq-s-samen-groen-groot-met-greenchoice
Reputatie 2
Badge +9
Hoi Wouter,
Dankjewel voor je reactie!
Voorlopig verandert er voor onze klanten niets. Je blijft onder de regeling van Qurrent vallen, en je contractvoorwaarden en tarieven blijven ook gelijk.

Greenchoice is inmiddels eigenaar van Qurrent, maar we blijven een apart merk voorlopig. Er verandert dus niets!

Groet, Joost

Reageer